søndag den 23. marts 2014

Det er sq i morgen..!

Jaaah..! I morgen skal jeg til Berlin med klassen..! Jeg glæder mig sygt meget..! 

Vores lærer har fortalt noget om det de kalder for 'dumme-hatten'. Hvis man siger/gør noget dumt skal man ha' den på resten af dagen..! Den hat er jeg reeeet bange for..! (; Men heldigvis har os 4 piger der bor på værelse sammen, aftalt at vi ik' siger til nogen hvis vi kommer til at gøre/sige noget dumt..!(: 
MS..! Btw det betyder mega smart..!(; (okay... Michelle... Du skal sq være glad for den der aftale..!) 

-Michelle, der er så spændt at hun ik' kan sove..!<3

lørdag den 15. marts 2014

I'M BACK BITCHEZ..!

Yeah..! Overskriften siger jo sig selv..! (:
Min gamle blog, Just a girls life, har jeg lukket ned. Jeg ved godt at der nu sidder en masse og mangler kleenex, men tag en tudekiks, Michelle her er tilbage..! Oh yeah..! (:

Nu er det jo min blog, så jeg skriver hvad der nu foregår på øverste etage..! (Ved godt det ik' er meget, but don't jugde me..!)

-Michelle, der nu er gladere end nogleside..! :D