Vores lærer har fortalt noget om det de kalder for 'dumme-hatten'. Hvis man siger/gør noget dumt skal man ha' den på resten af dagen..! Den hat er jeg reeeet bange for..! (; Men heldigvis har os 4 piger der bor på værelse sammen, aftalt at vi ik' siger til nogen hvis vi kommer til at gøre/sige noget dumt..!(:
MS..! Btw det betyder mega smart..!(; (okay... Michelle... Du skal sq være glad for den der aftale..!)
-Michelle, der er så spændt at hun ik' kan sove..!<3
Ingen kommentarer:
Send en kommentar