søndag den 23. marts 2014

Det er sq i morgen..!

Jaaah..! I morgen skal jeg til Berlin med klassen..! Jeg glæder mig sygt meget..! 

Vores lærer har fortalt noget om det de kalder for 'dumme-hatten'. Hvis man siger/gør noget dumt skal man ha' den på resten af dagen..! Den hat er jeg reeeet bange for..! (; Men heldigvis har os 4 piger der bor på værelse sammen, aftalt at vi ik' siger til nogen hvis vi kommer til at gøre/sige noget dumt..!(: 
MS..! Btw det betyder mega smart..!(; (okay... Michelle... Du skal sq være glad for den der aftale..!) 

-Michelle, der er så spændt at hun ik' kan sove..!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar