lørdag den 9. august 2014

EFTERSKOLE BBY..!

Ved god jeg ik' har blogget i de sidste 1000 år, men har brugt alt min tid på tumblr.. #SorryNotSorry


Anyways det her bliver nok det sidste indlæg i laaaang tid, igen. For Michelle, her skal på efterskole i morgen..!Så regner ik' med at ha' tid til at blogge..! Kommer nok til at bruge min 'fritid' på at skrive med alle de mennsker jeg kommer til at savne og de alle de sociale medier man er afhængig af..! ALtså, tumblr, twitter, youtube, tumblr, tumblr, tumblr og tumblr(;

-Michelle, der er pisse spændt..! <3

mandag den 12. maj 2014

How To Be Happy!

Jepz..! Titlen afslører jo, hvad det her indlæg kommer til at handle om..!
Men jeg har samlet nogle tips til, hvordan man bliver glad..! Selvfølgelig vil der altid være dag, hvor alt bare er lort! Men tag lige og kig på de her tips, jeg håber du kan bruge dem til noget..! Det har jeg ihvertfald..!

SMIL
Okay, ved godt det her er et lidt latterligt, og gammeldags tip..! Men man bliver gladere af at smile, og at se andre smile..! Så smil, man ved aldrig hvem's dag du gør bedre..! (; Et smil er den eneste 'make-up' du behøver..! Det gør dig 100000 gange smukkere..! Så husk og smil, man ved aldrig, hvem der forelsker sig i det..! (;

GØR NOGET GODTBliver du ikke glad når du for et kompliment..? (Ved godt at i ikke kan nå at svare på spøgesmålet, men går bare ud fra svaret er 'ja' for det er da rart..!) Nemlig, så giv et kompliment til en, det kan være hvem som helst..! Det behøver ikke at være en du kender..! (:

SIG JAPrøv at sige 'ja' til nogen nye oplevelser, du skal selvfølgelig ville det. Men prøv at prøve nogen af dine grænser af, det kan ende med at blive noget af det bedste du har gjort.

SIG FRA
Hvis der er noget du ik' vil, så sig fra..! Ved godt at jeg lige har sagt at du skal sige ja, og prøve nogle grænser af, men lad vær med at gøre noget du ikke har lyst til..! Det kan godt være at der måske er nogle der bliver lidt sure, men det er lige meget..! Du skal ikke gøre noget du ikke vil..!

TÆNK POSITIVT
Det her er lettere sagt end gjort, men hvis du nu prøver at se tingene på en positiv måde. Det kan være selv de mindste ting, fx; 'Glasset er halvt fyldt'. Kan ikke rigtig sige mere til den her, men prøv at få det bedste ud af ALT..!

TAL OM DET
Det betyder dog ikke, at du skal 'glemme'  det der ikke er så godt. Du skal finde en du stoler på, det kan være en ven/veninde, en forældre, lærer eller en helt anden. Det vigtigste er bare at du for talt ud om det, med en du føler dig tilpas ved.

GØR NOGET IMPULSIVT
Mange gange så hjælper det at gøre noget du ikke lige have tænkt på at du vil gøre..! 'The best memories comes from the worst ideas' Det her er et godt motto at leve på..! 2 af mine veninder og jeg hang fx stole op i flagstængerne nytårs aften.! Det havde jeg aldrig rigtig tænkt på at gøre før, men hold da op hvor blev man i godt humør..! (Btw det her er IKKE en opfordring til at hænge stole (eller noget andet) op i flægstængerne)

GØR NOGET VED DET
Hvis du kan gøre noget ved det der irreteer dig, så gør det..! Her kunne jeg side og skrive en masse til, men syntes heller i skal høre det fra The One And Only TYLOR OAKLEY..! (Til jer der ikke ved hvem han er, så er han en af de bedste youtuber EVER) Anyways, se videoen lige her



Men jaah, for at gøre det kort;
Behold det der gør der glad, og resten, FUCK DET..!

-Michelle, der prøver at få det bedste ud af alt..!<3

onsdag den 16. april 2014

UPDATE ON MA LIFE

Det ferie folkens..! :D (okay, Michelle, det har det så været i nogle dag nu, men shh..!(; )

I sidste uge havde vi musical uge på skolen, og fuck det var hyggeligt..! Vi lavede 'Grease', jeg spillede en af de Pink Ladies..! Har faktisk et billede af hvordan jeg så ud, bagfra... Er i klar..? (;
Here we go..! (;



Don't worry folkens..! Det er bare en paryk..! (; Selvom, jeg så reet godt ud med pink hår..! (;

Altså nu er jeg typen, som elsker musik og gerne vil ha' musik i ørene 24/7. Jeg er sikkert ik' den eneste(; Men jeg har den her playlist på spotify (eller jeg har mere en en..! (; ) Men jeg opdatere den ret tit, så hvis du vil kan du lytte til den her (:

-Michelle, der nu ik har pink hår mere.. (btw det okay hvis du fæller en tåre.. eller to..(; )

søndag den 23. marts 2014

Det er sq i morgen..!

Jaaah..! I morgen skal jeg til Berlin med klassen..! Jeg glæder mig sygt meget..! 

Vores lærer har fortalt noget om det de kalder for 'dumme-hatten'. Hvis man siger/gør noget dumt skal man ha' den på resten af dagen..! Den hat er jeg reeeet bange for..! (; Men heldigvis har os 4 piger der bor på værelse sammen, aftalt at vi ik' siger til nogen hvis vi kommer til at gøre/sige noget dumt..!(: 
MS..! Btw det betyder mega smart..!(; (okay... Michelle... Du skal sq være glad for den der aftale..!) 

-Michelle, der er så spændt at hun ik' kan sove..!<3

lørdag den 15. marts 2014

I'M BACK BITCHEZ..!

Yeah..! Overskriften siger jo sig selv..! (:
Min gamle blog, Just a girls life, har jeg lukket ned. Jeg ved godt at der nu sidder en masse og mangler kleenex, men tag en tudekiks, Michelle her er tilbage..! Oh yeah..! (:

Nu er det jo min blog, så jeg skriver hvad der nu foregår på øverste etage..! (Ved godt det ik' er meget, but don't jugde me..!)

-Michelle, der nu er gladere end nogleside..! :D