Jepz..! Titlen afslører jo, hvad det her indlæg kommer til at handle om..!
Men jeg har samlet nogle tips til, hvordan man bliver glad..! Selvfølgelig vil der altid være dag, hvor alt bare er lort! Men tag lige og kig på de her tips, jeg håber du kan bruge dem til noget..! Det har jeg ihvertfald..!
SMIL
Okay, ved godt det her er et lidt latterligt, og gammeldags tip..! Men man bliver gladere af at smile, og at se andre smile..! Så smil, man ved aldrig hvem's dag du gør bedre..! (; Et smil er den eneste 'make-up' du behøver..! Det gør dig 100000 gange smukkere..! Så husk og smil, man ved aldrig, hvem der forelsker sig i det..! (;
GØR NOGET GODTBliver du ikke glad når du for et kompliment..? (Ved godt at i ikke kan nå at svare på spøgesmålet, men går bare ud fra svaret er 'ja' for det er da rart..!) Nemlig, så giv et kompliment til en, det kan være hvem som helst..! Det behøver ikke at være en du kender..! (:
SIG JAPrøv at sige 'ja' til nogen nye oplevelser, du skal selvfølgelig ville det. Men prøv at prøve nogen af dine grænser af, det kan ende med at blive noget af det bedste du har gjort.
SIG FRA
Hvis der er noget du ik' vil, så sig fra..! Ved godt at jeg lige har sagt at du skal sige ja, og prøve nogle grænser af, men lad vær med at gøre noget du ikke har lyst til..! Det kan godt være at der måske er nogle der bliver lidt sure, men det er lige meget..! Du skal ikke gøre noget du ikke vil..!
TÆNK POSITIVT
Det her er lettere sagt end gjort, men hvis du nu prøver at se tingene på en positiv måde. Det kan være selv de mindste ting, fx; 'Glasset er halvt fyldt'. Kan ikke rigtig sige mere til den her, men prøv at få det bedste ud af ALT..!
TAL OM DET
Det betyder dog ikke, at du skal 'glemme' det der ikke er så godt. Du skal finde en du stoler på, det kan være en ven/veninde, en forældre, lærer eller en helt anden. Det vigtigste er bare at du for talt ud om det, med en du føler dig tilpas ved.
GØR NOGET IMPULSIVT
Mange gange så hjælper det at gøre noget du ikke lige have tænkt på at du vil gøre..! 'The best memories comes from the worst ideas' Det her er et godt motto at leve på..! 2 af mine veninder og jeg hang fx stole op i flagstængerne nytårs aften.! Det havde jeg aldrig rigtig tænkt på at gøre før, men hold da op hvor blev man i godt humør..! (Btw det her er IKKE en opfordring til at hænge stole (eller noget andet) op i flægstængerne)
GØR NOGET VED DET
Hvis du kan gøre noget ved det der irreteer dig, så gør det..! Her kunne jeg side og skrive en masse til, men syntes heller i skal høre det fra The One And Only TYLOR OAKLEY..! (Til jer der ikke ved hvem han er, så er han en af de bedste youtuber EVER) Anyways, se videoen lige her
Men jaah, for at gøre det kort;
Behold det der gør der glad, og resten, FUCK DET..!
-Michelle, der prøver at få det bedste ud af alt..!<3
Ingen kommentarer:
Send en kommentar