Ved god jeg ik' har blogget i de sidste 1000 år, men har brugt alt min tid på tumblr.. #SorryNotSorry
Anyways det her bliver nok det sidste indlæg i laaaang tid, igen. For Michelle, her skal på efterskole i morgen..!Så regner ik' med at ha' tid til at blogge..! Kommer nok til at bruge min 'fritid' på at skrive med alle de mennsker jeg kommer til at savne og de alle de sociale medier man er afhængig af..! ALtså, tumblr, twitter, youtube, tumblr, tumblr, tumblr og tumblr(;
-Michelle, der er pisse spændt..! <3
Ingen kommentarer:
Send en kommentar